گفته های واقعی درباره دوره جذب مشخص نیست قانون جذب چیست؟ - آموزش قانون جذب

Wiki Article

شما نه‌تنها قدرت خلق کردن دارید، بلکه خالقی آزاد هستید. به معادله زیر دقت کنید

اگر نیاز به استراحت دارید، حتماً به خودتان یک نفس عمیق هدیه بدهید، یک میوه خوشمزه نوش جان‌کنید و بعد ادامه این آموزش را دنبال کنید. هنوز خیلی کار داریم!

اگر نیاز به مشاوره برندسازی سالن زیبایی، جذب مشتری سالن زیبایی و…. دارید روی دکمه زیر کلیک کنید، ما شما را کامل راهنمایی می‌کنیم.

چیزی به نام حذف یا دفع وجود ندارد. تمام جهان مبتنی بر جذب کار می‌کند. وقتی شما تلاش می‌کنید چیزی را از زندگی‌تان دفع کنید، چون توجه شما به آن موضوع معطوف می‌شود درواقع شما دارید آن را به زندگی‌تان بیشتر و بیشتر جذب می‌کنید. به‌عنوان‌مثال شاید در محل کارتان با فردی رابطه دارید به‌شدت انسان منفی اندیش و حال خراب کنی است! حالا که شما از قدرت قانون جذب آگاهی پیداکرده‌اید، این شخص را سمی میدانید و مصمم هستید از شر او خلاص شوید. بنابراین می‌خواهید تلاش کنید او را از دایره ارتباطاتتان حذف کنید. کاری که اکثر افراد انجام می‌دهند این است: دائماً در مورد آن شخص توی ذهنشان حرف می‌زنند، یا پیش بقیه در مورد آن شخص صحبت می‌کنند، اینکه چقدر انسان منفی نگری است، اینکه امروز چطوری رفتار کرده یا رفتار نکرده، چه ها گفته ‌یا چه نگفته!

و اما ششمین مفسر ارتعاشی در قانون جذب؟ قبل از اینکه در مورد این نعمت حیرت‌انگیز صحبت کنیم، باید ببینیم نقش ما در قانون جذب و بازی خلق کردن چیست.

خصوصی این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید. جلسه دوم ضمیر ناخودآگاه ویدیو آموزشی ویدئو

یادمان باشد که اینستاگرام نیز مانند سایر شبکه ها به زودی همانند سایر شبکه ها کنار خواهد رفت و آنگاه آیا ما برای ماندن در فضای رقابت اقدامی داشته ایم؟

استاد این یکی از بی نظیر ترین ،ریشه ای ترین، عالی ترین، کامل ترین، جامع ترین و ساده ترین کتاب راز قانون آفرینش است که تاکنون دیده و خوانده ام

قانون جذب همچنین باعث می‌شود انسانی به انسانی دیگر یا به گروهی جذب شود که علایق مشترکی دارند.

اصلاً نیازی به کنترل کردن تک‌تک افکارمان نیست. فقط کافی است روی احساساتمان آگاهی داشته باشیم. زیرا همان‌طور که قبلاً توضیح دادم، احساسات شما سه پیام مهم برای شما دارند. یکی از این پیام‌ها، پیام جهت بود، درست است؟ یعنی نوع احساسات شما در هرلحظه ( مثبت یا منفی )، ارتعاش فعال شمارا در لحظه نشان می‌دهد.

خصوصی این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید. تمرین مربوط به جلسه هشتم تمرین

در حیطه احساسات منفی هم همین‌طور است، مثلاً احساس خشم شدت بیشتری نسبت به احساس بی‌حالی و کسلی دارد.

منم به شما قول میدم از این همراهی با تمام وجودتون لذت ببرین!

– اطلاعات دقیقی از مشتری ها نداریم و هر سال خیلی از آنها رو از دست می دیم چون نمی تونیم پیگیریشون کنیم. – برندسازی سالن های زیبایی (چطور برند شویم؟) – چرا مشتری برای اکستنشن مژه نداریم – چرا مشتریان اکستنشن مژه ما وفادار نیستند – چگونه از دزدیده شدن مشتریان توسط همکاران و رقبا و …… جلوگیری کنیم اکستنشن مژه چیست؟ اینجا کلیک کنید

Report this wiki page