شایعه Buzz در نقل قول های انگیزشی

Wiki Article

پس شروع کنید و قوی تر از همیشه کنترل زندگی خود را در دست بگیرید.

برای رسیدن به موفقیت، این سه خصلت را در خودتان پرورش دهید:

هدف ما در اینجا این است که اول نگرش شما را نسبت به موفقیت (به خصوص موقعیت های موفقیت در ایران) درست کنیم و بعد در قسمت های پیشرفته آموزش هم قرار بدیم مثل آموزشهای بازاریابی مثل کسب و کار شخصی و …

جملات ناب انگیزشی

چیزهای خوب به سراغ افرادی می آید که منتظرند ، اما چیزهای بهتر به سراغ کسانی می روند که بیرون می روند و آنها را به دست می آورند.

قرآن مقدس در مورد دورویی ، کینه، نکبر، غرور ، بی عدالتی و انواع آن بسیار سختگیر و در مورد صفات نیک از قبیل صبر ، حق شناسی ، صداقت و ترس از خدا بسیار مصر و جدی است.

ثبت آگهی رایگان خانه / وبلاگ / عمومی / جملات ناب انگیزشی

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای اثرگذاری بیشتر جملات زیر، این موسیقی را پخش کنید و همزمان جملات را بخوانید!

۱۰ جمله انگیزشی از سر الکس فرگوسن ستاره تیم منچستر یونایتد جدیدترین و خاص ترین متن و جملات عاشقانه تنهایی برای سینگل ها

خانه اى که در آن قرآن فراوان خوانده شود، خیر آن بسیار گردد و به اهل آن وسعت داده شود و براى آسمانیان بدرخشد چنان که ستارگان آسمان براى زمینیان مى درخشند.

یکی دیگر از داستان های انگیزشی کوتاه ما به یک مرد روستایی اختصاص دارد. او هر روز صبح یک کیلو کره را به یک نانوا می‌فروخت. نانوا با توجه به اعتمادی که به مرد روستایی داشت، کره را وزن نمی‌کرد.

به همین خاطر هم ما تصمیم گرفتیم این کتاب را در لیست بهترین کتاب های انگیزشی قرار دهیم.

اگر کسی به شما گفت: که ثروتمندان زندگی جملات انگیزشی قدرتمند خوبی ندارند و زندگی آنها پر از دغدغه است، به او بگویید که تو یک دروغگو هستی چرا که من یعنی یک ثروتمند هستم که زندگی بسیار زیبا و پر از آرامشی دارم. گرنت کاردن

همیار آکادمی همواره در پی ارتقای سطح دانش و تفکر مخاطبان خودش است و تلاش می‌کند که نگرش و طرز فکر مخاطبان را ارتقا ببخشد و به آن‌ها کمک کند که دنیا را بهتر ببینند و از فرصت‌های موجود در آن نهایت استفاده را ببرند. شما می‌توانید هر هفته در سایت همیار آکادمی خلاصه‌ی یکی از بهترین کتاب های جهان در حوزه‌ی رشد فردی، مدیریت کسب و کار و حوزه‌ی فروش را بخوانید. برای این کار کافیست پس از ورود به سایت به بخش بهترین خلاصه کتاب های جهان در سایت همیار آکادمی مراجعه کنید.

Report this wiki page